RIO VIJURKAS

RIO VIJURKAS - Judriųjų žaidimų mokyklą

Kviečiame pažaisti!
6-9 metų mergaitės ir berniukai turi unikalią galimybę pasportuoti ant smėlio RIO sporto arenoje, kaip vasarą!
KODĖL?
Kompiuteris, televizorius, telefonas, internetas... bet gal geriau surasti 1 valandą pasportuoti?
Gal geriau būti aktyviu, sveiku ir dar greitesniu, vikresniu, gudresniu, su puikia laikysena ir geromi emocijomis?
PSO (Pasaulinė sveikatos organizacija) primygtinai rekomenduoja kiekvienam žmogui, nepriklausomai nuo amžiaus būti fiziškai aktyviu ne mažiau kaip 30 minučių kasdien! Nesvarbu tai būtų vaikas ar senjoras.
Suomijoje, Tamperėje, įsikūrusio UKK instituto mosklininkai apibendrino pastarųjų metų fizinio aktyvumo ir sveikatos ryšio tyrimų duomenis ir pateikė šiuolaikines fizinio aktyvumo rekomendacijas. Pagrindinis minimalus rekomenduojamas fizinio aktyvumo lygmuo yra 1000 kcal per savaitę. Šis lygmuo yra mažiausias, norint išvengti sveikatos sutrikimų.
Rekomenduojamas fizinio aktuvumo laikas 3-4 val. per savaitę arba 2-3 val. mankštinimosi per savaitę (rekomenduojama fiziniam tinkamumui gerinti).
KADA?
Ketvirtadieniais: 16.30 - 17.45 val.
Sekmadieniais: 13.00 - 14.15 val.
KUR?
RIO SPORTO ARENA - Kaunakiemio g. 5, Kaunas
KAINA
Pirmos dvi treniruotės nemokamos!
5€ - treniruotė
30€ - mėnesio abonementas
JUDRIŲJŲ ŽAIDIMŲ NAUDA
Judrieji žaidimai sudaro itin palankią terpę visapusiškam vaiko ugdymui.
Žaisdamas tokius žaidimus, vaikai suvokia naujas savo kūno galimybes, ugdo fizinius, techninius gebėjimus, leidžiančius tik jiems būdingu optimaliu būdu įveikti įvairias kliūtis, iššūkius, mokosi savarankiškai spręsti įvairiausias žaidimo situacijas ir atranda tam daugybę įvairių būdų.
Judrieji žaidimai ugdo ir lavina fizines, mentalines bei psichines ypatybes: vikrumą. ištvermę, jėgą, greitį, reakciją, koordinaciją, periferinį regėjimą, valią, savitvardą, intuityvumą, ryžtingumą, tikslo siekimą, mąstymą, užsispyrimą, suteikią laisvę žaidėjams ir sudaro idealią terpę kūrybiškumui lavinti.
Vaikai išmoksta siekti tikslo, drausmingumo, bendradarbiauti, organizuoti, mąstyti. Tai tuo pačiu suteikia teigiamų emocijų, formuojamas ir ugdomas vaiko charakteris, socialinės atsakomybės (punktualumas, atsakingumas, dėmesio sutelktumas, pareigingumas).
Judrieji žaidimai ant smėlio, pasak mokslininkų, padeda greičiau gerinti greitumo, vikrumo ir jėgos savybes, nei treniruojantis ant kieto pagrindo (žolė, stadiono danga, parketas ir kt.) Ne veltui, ženkli dalis auktšo lygio sportininkų vieno iš savo pasiruošimo etapų stengiasi praleisti prie jūros, paplūdimyje.
Ant smėlio atsiranda vis naujų sporto šakų - futbolas, tinklini, rankinis, tenisas ir pan., kurias pripažįsta ir tarptautinės institucijos.
MES SIŪLOME IR PATARIAME
- Pradėti rūpinti vaikų sveikata ir fiziniu aktyvumu nuo pat mažų dienų, nespecializuojant fizinės veiklos į konkrečią sporto šaką (vaikai pirmiausiai turi išmokti daug judesių bei taisyklingos judėjimo technikos, kuri vėliau nukreiptų i labiausiai patinkantį sportą).
- Padėti vaikui tobulėti fiziškai, o tuo pačiu ir padovanoti teigiamas emocijas Judriųjų žaidimų pagalba.
- Unikalią galimybę judėti, žaisti ne tik salėje, bet ir ant smėlio bet kuriuo metų laiku.
- Jūsų vaikui atidėti į šalį bent valandai socialinius tinklus ir surasti bendrų draugų žaidžiant.
- Surasti kelią sveikos gyvensenos link.
- Kūno valdymo, kamuolio valdymo žaidimus, mentalinius žaidimus bei žaidimus fizinėms ypatybėms gerinti.
- Padėti išspręsti vaikų plokščiapadystės problemas, stiprinti čiurnos ir kelių raiščius.
Gyvensenos aktyvumas (angl. lifestyle activity) yra raumenų darbas atliekant kasdienę namų ruošą, važiuojant dviračiu, grįžtant pėščiomis iš darbo, dirbant sode ir t.t. Optimalus fizinio aktyvumo lygmuo apima abi dalis (gyvensenos aktyvumą ir mankštinimąsi).
Taigi, sunaudojamos energijos lygmuo sudaro 2000 kcal per savaitę. Jis turėtų palankiai veikti sveikatą ir pradėti palaikyti optimalią kūno masę.

MŪSŲ UNIKALUMAS - TRENIRUOTĖS TIEK ANT SMĖLIO TIEK SALĖJE!

Žaidimas ant smėlio mažiau žaloja sąnarius, stiprinamas pėdos skliautas, todėl šie žaidimai ypač tinkami turintiems plokščiapadystę - juk mes žaidžiame basomis!
Kitas žaidimų ant smėlio privalumas tas, kad keletą kartų prabėgus smėliu ir vėliau perėjus prie kieto pagrindo, pėdos atsispyrimas nuo jo tampa stipresnis, o tai ne tik palengvina patį bėgimą, bet ir stiprina kojas.
Kūno kultūros, legvosios atletikos specialistai būtent ir siūlo kaitalioti fizinio aktyvumo sąlygas nuo smėlio prie kietos dangos.
Smėli yra nelygus paviršius, todėl jis reikalauja daugiau energijos, kojų raumenų darbo. Tai daro treniruotes sudėtingesnes bei įvairiapusiškesnes.
Visi judėjimo veiksmai ant smėlio, taip pat reiškia, kad nusileidimas, atsispyrimas bus švelnesnis, o tai kelia mažiau streso kulkšniai, keliams ir klubams.
Žaidimai ant smėlio ne tik padeda išvengti monotoniškumo, tačiau ir mažina raumenų pažeidimus

TRENERIS

Rolandas Radvila (krepšinio magistras) - treneris, daugkartinis Lietuvos čempionas ir prizininkas.
Europos sidarbo medalio laimėtojas (2010), Pasaulio bronzos medalio laimėtojas (2011), išugdęs ne vieną krepšininką ne tik Lietuvos jaunimo rinktinėms, bet ir vyrų (Mantas Kalnietis ir Martynas Andriuškevičius 2010 metais Turkijoje tapo Pasaulio bronzos medalio laimėtojais). Ne vienas žaidėjas iki šiol žaidžia ne tik Lietuvos aukščiausioje krepšinio lygoje LKL, bet ir kitose pasaulio šalyse.
Daugelio tarptautinių turnyrų čempionas ir prizininkas, Europos jaunimo olimpiados sidabro medalio laimėtojas, Europos čempionų U15 taurės laimėtojas (2008, Maskva), Rusijos U18 jaunimo čempionas (2011), Rusijos Superlygos bronzos laimėtojas su jaunimo komanda vyrų čempionate (2012).
Su bendraminčiais parašė knygą ir pasidalino patirtimi apie judriuosius žaidimus (2021).

KITOS SIŪLOMOS PASLAUGOS

- JUDRUSIS GIMRADIENIS - gimtadienio šventė ant smėlio bei salėje!
- KLASĖS AR MOKYKLOS SPORTO ŠVENTĖ.
- JUDRIOJO VIJURKO VASARA - vasaros stovykla be kompiuterio ir telefono.
- JUDRUSIS VIJURKAS - judrieji žaidimai rungtyniaujant skirtingomis sporto šakomis, kaip pvz., rungtyniauja tarpusavyje 8 metų krepšininkai - rankininkai - futbolininkai - tinklininkai ir pan.).
- VIJURKO TRENIRUOTĖ - vykdome judriųjų žaidimų treniruotes bet kurios sporto šakos jauniesiems sportininkams - pagal trenerių ar sporto mokyklų pageidavimus).
MES PATARIAME VAIKŲ TĖVELIAMS:
- STENKITĖS NESPECIALIZUOTI VAIKŲ SPORTO 7-9 METŲ VAIKAMS - yra išimčių, kaip pvz., meninė gimnastika, akrobatika, dailusis čiuožimas ir pan.
- NEREIKALAUKITE IŠ VAIKO AUKŠTO MEISTRIŠKUMO IR GREITŲ REZULTATŲ.
- PUIKU, KAI VAIKAS IŠBANDO KELIAS SPORTO ŠAKAS IR VĖLIAU PASIRENKA LANIAUSIAI PATIKUSIĄ, TINKAMĄ PAGAL GENUS - kaip pvz., 7 m. - gimtastika, 8 m. - plaukimas, 9 m. - lengvoji atletika ir pan. Gabus vaikas dėl to - tik laimės!
- PASITARKITE SU SPECIALISTU - neboijokite klausti, nes tai gudrumo požymis, o dar geriau - rūpimą klausimą užduokite keliems specialistams.

KVIEČIAME PAŽAISTI!